top of page
  • תמונת הסופר/תYoav Ludmer

על גלים מילימטריים, חיישני עיר חכמה וסייבר

עודכן: 1 במרץ 2021



כולנו שואפים לפתרונות מתקדמים אולם התקציב תמיד מוגבל. לכן הפתרון לתשתית תקשורת עיר חכמה הוא הקמת רשת פרטית בבעלות הרשות. סיב אופטי תת קרקעי המגיע לכל פינה בישוב הוא פתרון מעולה, אולם בד"כ לא קיים והקמתו יקרה ואורכת זמן רב, תוך כדי פגיעה בתשתיות עירוניות והפרעה לסדר הציבורי. פתרון הגלים המילימטריים, שמקודם ע"י משרד התקשורת, ע"י התדר המוניציפלי, מספק מענה מצוין לחיבור רשת עירונית רחבת פס חסכונית וקלה להתקנה. הפרויקט הראשון בישראל בוצע בעיר רחובות ובטקס השקת הפרויקט אמר ראש העיר מר רחמים מלול כי העיר הלכה לישון וקמה בבוקר לעיר חכמה, ואכן ההתקנה מבוצעת בעיקר בלילות על מנת שלא להפריע לתנועה והיא מהירה מאוד ביחס להתקנת סיב אופטי. לאחר שראו כי טוב, החליטו עיריות נוספות לאמץ את הטכנולוגיה והיום מוקמת בעיר ירושלים הרשת הגדולה בעולם של גלים מילימטריים ע"י SMBIT. עד כאן הכל נשמע טוב ומזמין אולם על מנת להקים רשת תקשורת עירונית מקצועית ואמינה נדרש ידע וניסיון בתכנון הרשת, הבנה בארכיטקטורת תקשורת, ניתוב וכמובן יכולת מוכחת באבטחת מידע וסייבר עיר חכמה. לחברת SMBIT החתומה של שני הפרויקטים ברחובות ובירושלים, בנוסף למקומות רבים נוספים, יש את מגוון היכולות והניסיון בהקמת רשתות תקשורת בטוחות ואמינות לעיר חכמה. בנוסף לגלים מילימטריים המחברים את כל חלקי העיר לרבות מבני עירייה, גנים, בתי ספר ומצלמות אבטחה, מספקת SMBITפתרונות רשת אלחוטית וסינון תוכן לבתי הספר והמרחב הציבורי, פתרונות טלפוניה משתלמים וכן רשת חיישנים לניטור פחים, חניה, תאורה, מים לחצני מצוקה ועוד. רשת החיישנים העונה לשם לורה LoRa המספקת לרשות העירונית מידע מכל מקום בעיר ועוזרת לתת שרות איכותי לתושבים. את כל המערכות העירוניות הדיגיטליות אנו עוטפים במערך סייבר מקצה לקצה ע"י מערכת אקרון סייבר לערים חכמות.

טוב, כמה זה עולה לנו? ובכן, רשת תקשורת עירונית פרטית חוסכת לרשות משאבים והיא מחזירה את ההשקעה תוך 24-18 חודשים אולם על מנת לקבל פתרון מקצועי, אמין ובטוח מומלץ להתקשר על חברה בעלת יכולת מוכחת בתחום, היודעת לתכנן, להקים, לתחזק ולספק הגנת סייבר לפרויקט מקצה לקצה. חברת SMBIT מתקינה את מערכת האקרון המספקת ניטור וניהול הרשת העירונית על כל מרכיבה: חיבורי אינטרנט, חומות אש, מתגים, מצלמות אבטחה, WIFI, אתרי אינטרנט וספקי צד שלישי, כולל אינטגרציה לכל המערכות העירוניות. לקבלת אפיון ראשוני חינם ניתן להתקשר איתנו דרך אתר החברה או ישירות לטלפון 077-6001070. אגב, את כל פתרונות העיר החכמה ניתן לקבל ללא מכרז באמצעות משכ"ל ולהתחיל להקים רשת עירונית עוד לפני חג הפסח.

98 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מרכז העשייה הפדגוגי בישראל-ראשון לציון

חברת SMBIT ממשיכה להיות במרכז העשייה הטכנולוגית בעיריית ראשון לציון. אנו שמחים על שניתנה לנו הזכות להמשיך ולשרת את רשת החינוך העירונית המתקדמת ביותר בישראל. רשת התקשורת הפדגוגית היא הבסיס לקיומה של פד

bottom of page