top of page
  • תמונת הסופר/תYoav Ludmer

פורצים דרך גם במחקר

עודכן: 1 במרץ 2021

שנה אחרי שחיברנו לראשונה את העיר רחובות לתשתית תקשורת בטכנולוגיית הגלים המילימטרים, אנו גאים להיות שותפים למחקר חדשני בשילוב עיריית רחובות וצוות מחקר באונ׳ ת״א בראשות פרופ׳ חגית מסר ירון ופרופ׳ פנחס אלפרט.

מערכת ניהול גלים מילימטריים EKRON מבית SMBIT מותקנת בעיריית רחובות ומנהלת את מערך התקשורת בעיר. המערך מספק מידע טכני רב על איכות התקשורת בין חלקי המערכת, המנוהל במערכת אקרון. במסגרת המחקר אנו מעבירים נתונים פיזיקליים של לינקים לצוות המחקר המחפש מתאם בין נתוני מזג האויר וערכי עוצמת של הלינקים. לשםליצירת קשר בין נתונים מהלינק לתחום חיזוי מזג אוויר ומיקרו אקלים בתוך ערים, צוות חברת SMBIT פעל בהנחיית העירייה ליצירת מערכת המבוססת אקרון להעברת נתוני עוצמת האות המתקבל בכל לינק אל צוות המחקר, כך שבתום המחקר ניתן יהיה לספק לתושבי העיר אמצעות הפורטל העירוני, נתוני מזג אוויר ברמה מקומית מדויקת.



הפרויקט זכה בפרס הוקרה של אנשים ומחשבים לשנת 2018. אנו רוצים לברך את עירית רחובות ובמיוחד את אליצור זרחי, גד שעובי ורועי גמליאלי על תרומתם הרבה להצלחת הפרויקט.

61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מרכז העשייה הפדגוגי בישראל-ראשון לציון

חברת SMBIT ממשיכה להיות במרכז העשייה הטכנולוגית בעיריית ראשון לציון. אנו שמחים על שניתנה לנו הזכות להמשיך ולשרת את רשת החינוך העירונית המתקדמת ביותר בישראל. רשת התקשורת הפדגוגית היא הבסיס לקיומה של פד

bottom of page